Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Gebruikers beheren

Beheer eenvoudig gebruikersaccounts en pas gebruikersinstellingen aan binnen je administratie.

Onder Gebruikers in de instellingen beheer je wie toegang heeft tot Minox, met welke rol, en met welke persoonlijke instellingen. Je kunt bestaande gebruikers aanpassen of nieuwe gebruikers toevoegen en beheren wie toegang heeft tot welke functionaliteit.

Je bereikt dit onderdeel door rechtsboven op je profielfoto of initialen te klikken en vervolgens te kiezen voor Instellingen > Gebruikers.

Wat kun je met het onderdeel 'Gebruikers' doen?

  • Gebruikers zoeken op naam of e-mailadres

  • Nieuwe gebruikers toevoegen aan een administratie

  • Gebruikersnamen en e-mailadressen beheren

  • Rollen toewijzen aan gebruikers (zoals ‘Administratiemedewerker’ of ‘Junior verkoop’)

  • De voorkeurstaal en weergavemodus (licht/donker) instellen

  • Beveiligingsinstellingen beheren, zoals:

    • Wachtwoord resetten

    • Tweefactorauthenticatie activeren of deactiveren

    • Een CreAim-certificaat instellen voor veilige belastingaangifte